Close
Олександр Урбанський: «Працівникам транспортної галузі півдня Одеської області потрібно спільно захищати свої права»

Олександр Урбанський: «Працівникам транспортної галузі півдня Одеської області потрібно спільно захищати свої права»

Народний депутат України Олександр Урбанський вважає, що підприємства транспортної галузі та морегосподарського комплексу, а також профспілки півдня Одеської області повинні вибудувати спільну стратегію захисту своїх інтересів. Це стосується Ізмаїльського, Ренійського, Усть-Дунайського портів, Українського Дунайського пароплавства, судноремонтних заводів і т.д.

У всіх підприємств півдня є дві головні проблеми: брак вантажів і повне нерозуміння Києва в тому, що потрібно робити для їх розвитку. Наприклад, порти, особливо Ізмаїльський та Білгород-Дністровський, потребують днопоглиблення. Кошти на ці цілі акумулюються в Києві від зборів, які отримують самі підприємства. Однак направити їх за призначенням самостійно вони не можуть, – зазначає Олександр Урбанський.

Що стосується вантажів, то через ситуацію з Росією порти Бессарабії не можуть їх активно залучати. На цьому тлі виділяється діяльність УДП, яке змогло показати позитивну тенденцію, залучаючи вантажі Полтавського ГЗК та додаткові зернові.

Однак в Міністерстві інфраструктури замість допомоги вирішили відсторонити керівника пароплавства.

Ми бачимо позитивну динаміку на підприємстві всього за кілька місяців роботи Дмитра Барінова. Якщо буде інший керівник, багато що може змінитись. Барінов закрив багаторічні борги по зарплаті, провів реструктуризацію. Перед ним було поставлено складні завдання, і, з моєї точки зору, він з ними впорався, – заявив Олександр Урбанський.

При цьому парламентар вважає, що в разі спільного планування роботи, системного і комплексного підходу підприємства морегосподарського комплексу півдня Одеської області можуть досягти синергетичного ефекту.

Наприклад, зараз потрібно провести аналіз флоту УДП: які судна зараз потрібні під існуючу та плановану номенклатуру вантажів, які підлягають відновленню, а які потрібно просто списати, розпиляти на метал і за цей рахунок відновити ті, які ще можна врятувати. Зрозуміло, що ремонтувати їх потрібно тут же, оскільки судноремонтні заводи на Дунаї якраз і були призначені для флоту УДП. Сенс тягти їх в Херсон, а потім назад? Отримавши якісний флот, ми зможемо залучити нові вантажі, які можна буде перевалювати в Рені або Ізмаїлі. Підприємства будуть завантажені, люди з роботою, бюджети – з податками, – змалював перспективи Олександр Урбанський.

Разом з тим парламентар підкреслив, що ефективно діяти така “об’єднана рада портів” зможе лише, якщо буде стабільність в кадровій політиці і якщо в Міністерстві інфраструктури будуть прислухатись до подібного консультативного органу.

Зрозуміло, що якщо міняти керівників кожні півроку, нічого з цього не вийде, – резюмував Олександр Урбанський.

Нагадаємо, раніше Олександр Урбанський заявив, що позиція Києва щодо УДП викликає соціальну напругу в регіоні.